Friday, August 3, 2012

Alhamdulillah.....

Syukur Alhamdulillah.... itu aje dapat aku ungkapkan harini... actually...pagi tadi aku dah dapat result peksa... Alhamdulillah sangat2....bebaloi la dengan usaha aku... penat lelah aku... bersengkang mata untuk bangun seawal 3 pagi setiap hari utk study... walaupon di siang hari kerja.... dengan perselisihan faham antara ahli kumpulan...dan macam2 lagi.... kalau nak diungkapkan...mmg sangat penat... tapi dah aku memilih untuk sambung study balik... so... kena la hadap... dan memang azam aku bila aku sambung for this level.. i will try to make it as best as i can... sbb selama ni... aku nye effort dalam study macam biasa2 aje.. sebab tu la aku dapat result peksa pon biasa2 aje... hahahahaha..... Actually the reason why aku sambung study ni sebab aku nak memenuhi cita2 aku nak jadi lecturer... actually... kerjaya sebagai lecturer bukan la kerjaya yang aku impikan dari dulu lagi... tapi... yang aku pasti...aku mmg nak jadi lecturer time aku amik degree dulu.... ntah nape ntah...aku rasa mcam aku mmg suka nak jadi lecturer... may be sebab minat aku dalam do consultation... jumpa org... yang menyebabkan aku nak jadi lecturer kot... owh... lagi satu... aku mmg sangat suka bila bab2 share experience and knowledge....tu mmg yang aku suka... walaupon mungkin bagi sesetengah org... experience aku ni tak de la hebat mana... tapi aku yakin.. experience yang tak hebat mana ni... kalau betul caranya.. dapat membantu untuk menyuntik semangat org yang mendengar untuk memajukan diri... cheewahhh...tak pasal kan... Speaking about that... aku ni suka plan dalam hidup aku... dan aku akan cuba pastikan aku akan cuba untuk capai ape yang aku impikan... contohnya... aku sekarang plan nak complete aku nye study ni dalam tahun depan,... InsyaAllah.... pastu nak sambung ke peringkat seterusnya... lepas tu... kalau ade rezeki aku untuk jadi lecturer... aku akan mengajar dalam masa 10 tahun ....paling minimum... lepas tu aku nak ade buku sendiri... atau mungkin research study sendiri... may be bila umor aku dah menjangkau 45 ke 50 tahun... aku nak jadi freelance speaker...hahahaha.... harap2 ape yang aku hajatkan tu...akan dimakbulkan... amin...harap2 paling kurang result aku leh maintain atau lebih bagus untuk semester depan dan seterusnya... amin..

No comments:

Post a Comment