Friday, January 28, 2011

Sama saje....

Semalam aku dok intai2 la org lain nye blog...pastu aku ternampak la ade dia post lagu..which aku rasa macam tak penah tgk plak la dia nye tajuk...normall la kan...kekadang tu kita bukan kesah pon tajuk lagu...asal sedap je nak dengar...pastu mula la nak cari ape lagu tu kan....

Kisah nya..bila aku dah dengar lagu tu...tiba2 aku jatuh cinta la gitu ngan lagu tu... terus saja sepantas kilat dan halilintar yer...aku share saja kat FB aku...pastu ade la yang coment... "DIA FADILA?".... aku pon confuse la at first...nape plak ko kata Dia Fadila kan...walhal lagu tu lagu omputih.... aku pon balas la benda2 yang mengarut mmg sebab budak yang comment tu suka mengarut kan...hikhikhik...

Lama2 bila aku dengar..aku rasa macam mmg ade satu lagu tu aku penah dengar...dan penah suka gak la lagu tu....then baru la aku tau....haah...muzik lagu tu...mmg sangat sama dengan lagu DIA FADILA....

So persoalannya di sini....sebab sebelum ni pon aku penah gak tgk beberapa iklan dan lagu yang ade org Malaysia buat...and ade gak org luar buat...tak kisah la...mat salleh ker...indon ker....hindustan ker....perancis ker...kan...sape kah yang wujudkan dulu...benda2 tersebut kan....tapi kalau pendapat aku...aku suka la satu benda ade banyak2 version....tu sebagai pendengar la...tapi kalau aku yang buatkan...harusla sentap ok...ye la idea aku perah bagai nak giler...tetiba senang2 je ko nak ciplak yer kiah....motif...tak de akalkah ko nak berpikir kan....itu je ubat nya....so..bagi membuktikan kata2 aku kat atas...aku post la lagu kedua2 version tersebut yer.... I am falling in love la dengan ke dua2 version...mmmmmm... (start feeling2...)


It's Not Good Bye - Laura Pausini


Aku Masih Setia - Dia Fadila

p/s; disaat post ini dikeluarkan...i tgh feeling2...so sweet...gitu.... :)

2 comments:

  1. Till the day I let you go,
    Until we say our next hello its not goodbye.
    Till I see you again I'll be right here remembering when.

    And if time is on our side
    There will be no tears to cry on down the road
    There is one thing I can't deny its not goodbye

    ReplyDelete