Friday, July 27, 2012

Assalamualaikum....

Hahahaha.... dah lama sangat2 x update kat blog ni....huhuhuh... bukan setakat bersawang...ular senduk...segala lipan and kala jengking pon dah ade dah... actually...bukan tak de benda nak update...banyak...tapi sbb macam tak de mood nak update (aiyooo...amik masa setahun lebih la nak update kan...)kat FB pon dah jarang post inikan plak blog kan.... Owh...btw... harap2 tak le terlalu lambat kan nak ucapkan Salam Ramadhan to all of you...(aiyoo...feeling ramai la kan baca aku nye blog ni)... tak kisah la... mane tau ade silent reader..(feeling lagi).... korang mesti tertanya2...nape aku nak tulis semula...yang membuatkan aku terdetik kembali utk post something kat sini sbb aku dah start balik hobi membaca blog org... aku tak tau la nape...bila tgk blog org tu...mcm best aje derang post...tetiba macam banyak sangat idea nk tulis...tapi bila dah buka balik aku nye blog...tak tau nak update ape.. may be sebb aku terlalu pentingkan cerita yang menarik kot...padahal... ade je blog yang aku baca tu..tak de la mcm pentingkan kesempurnaan...cuma catatan peribadi aje...tapi tetap menarik kan...kan... may be yang penting cara penyampaian kot..wallah...kelas tak... tak pe la...mungkin aku ni tak se kreatif derang kan...mane tau...setiap hari menulis kat blog ni...lebih "terer" aku menulis kan...derang komen or cercaan dr pembaca....gitu... aku rasa cukup la kot...sebagai catatan permulaan untuk blog yang dah lama ditinggalkan... harap2...lepas ni ade la lagi aku post something kan... tak kan nak tunggu next year plak kan...jangan la.....hahahaha... Wassalam....

No comments:

Post a Comment